Prezydent Miasta Gorzowa Wlkp. ogłasza otwarty konkurs ofert dla organizacji pozarządowych na realizację zadania z zakresu pomocy społecznej, polegającego na prowadzeniu Klubu Senior+ w Wojewódzkiej i Miejskiej Bibliotece Publicznej w Gorzowie Wielkopolskim przy ul. Sikorskiego 107 dla 15 seniorów – osób nieaktywnych zawodowo.
Szczegółowe informacje dotyczące rodzaju zadnia, wysokości środków przeznaczonych na jego realizację, trybu i sposobu składania ofert znajdują się w załączeniu.
Oferty powinny być sporządzone w dedykowanym narzędziu elektronicznym

www.witkac.pl

w terminie do 10 grudnia 2018 r. do godz. 15:00. Ponadto oferty w wersji papierowej wraz z załącznikami należy składać w terminie do 10 grudnia 2018 r. w Kancelarii Ogólnej Urzędu Miasta Gorzowa Wlkp. przy ul. Sikorskiego 3-4.
Wydział Spraw Społecznych
Fot. Bartłomiej Nowosielski

Elementy dodatkowe powiązane z tą informacją

Załączniki

  • Pobierz

  • Pobierz