W związku z koniecznością ograniczenia rozprzestrzeniania się choroby zakaźnej COVID-19, wywoływanej przez koronawirusa, dbając o Państwa zdrowie i bezpieczeństwo, zalecamy ograniczenie osobistych wizyt w jednostkach Policji, związanych z potrzebą powiadomienia o zdarzeniu. Zawieszone zostają również terminy przyjęć interesantów przez kierownictwo policji na terenie Komendy Miejskiej Policji w Gorzowie Wlkp. Do odwołania zawieszone zostają przyjęcia interesantów w sprawie skarg i wniosków. Ciągłość ich składania pozostaje jednak zachowana.
W Komendzie Miejskiej Policji we Gorzowie Wlkp. można nadal składać skargi i wnioski :
-
Telefonicznie (uzyskanie informacji o sposobie złożenia skargi, wniosku) pod numerem 47 79 12 636 – Zespół d.s Dyscyplinarnych,Skarg i Wniosków Komendy Miejskiej Policji w Gorzowie Wlkp.
-
Pocztą elektroniczną na adres mailowy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
-
Pocztą tradycyjną na adres:
Komenda Miejska Policji w Gorzowie Wlkp.
ul. Kard. Wyszyńskiego 122
66-400 Gorzów Wlkp.