Strony internetowe i pozycjonowanie – jak wpłynąć na sprzedaż w internecie?

Marketing zorientowany na działania w wyszukiwarce (SEM) nieustannie się zmienia. Google z miesiąca na miesiąc i z roku na rok wdraża nowe algorytmy oraz szereg wskazówek odnośnie do tego jak powinna wyglądać doskonała strona WWW. Na szczęście jednak niektóre rzeczy nie podlegają przeobrażeniom tak często jak inne i to o nich wraz z ekspertami z branży postaramy się porozmawiać w poniższym artykule.

Indeksowanie mobilne i wyszukiwanie głosowe

przeszło połowa aktywności w sieci generowana jest przez smartfony i tablety, stąd też odważny krok giganta z Moutain View aby z rokiem 2021 całkowicie przejść na indeksowanie mobilne. W praktyce oznacza to tyle, że wersja desktopowa naszej witryny stanie się niezbyt potrzebnym dodatkiem do szablonu wyświetlanego na mniejszych ekranach. Warto więc pomyśleć o responsywnym projektowaniu stron (RWD), które wyklucza problemy z poszczególnymi wersjami strony i ich wyświetlaniem.

To, że optymalizacja SEO będzie kładła coraz większy nacisk na przystosowanie serwisu do smartfonów, jest więcej niż pewne – jeśli jednak mówimy już o użytkowaniu „komórek” trudno pominąć rewolucję związaną z wyszukiwaniem głosowym. Do korzystania z Voice Search przy pomocy asystentów w rodzaju Siri czy Alexy przyznaje się ponad połowa respondentów.

Nie trudno przewidzieć, że zapytania mówione nieco różnią się od tych znanych nam z języka pisanego. Po pierwsze są na ogół dłuższe, a po drugie wkrada się do nich dużo naleciałości z języka potocznego. Oznacza to naturalnie, że odpowiednio dostosować należy także słowa kluczowe, których używamy do pozycjonowania serwisu. Najlepiej tego rodzaju analizy i decyzje zostawić jednak specjalistom, takim jak ci z wrocławskiej agencji Afterweb. To oni w profesjonalnym i doświadczonym zespole zagwarantują dominację w branżowym internecie i zwiększoną sprzedaż!

Tworzenie jakościowej treści to obowiązek każdej liczącej się firmy!

Obecnie dzięki algorytmom Google takim jak EAT, BERT oraz SMITH coraz trudniej jest przebić się do pierwszej dziesiątki bez ekspertyzy, autorytetu i wiarygodności bijących z naszych tekstów. Ostatecznie przeminęły już lata, kiedy to za pomocą nie do końca wartościowych artykułów mogliśmy wspinać się w górę rankingu stron. Gigant z Moutain View analizuje nasze materiały na poziomie pojedynczych zdań, ale także i całych rozległych fragmentów tekstu – generyczne lub tworzone przez maszyny treści mogą więc jedynie zaszkodzić pozycji w interesujących nas zapytaniach. Zapomnieć możemy także o wszelkich clickbaitach oraz rozpowszechnianiu fake newsów, bowiem także na tego rodzaju zawartość wyszukiwarka już od dawna nie patrzy przychylnie. Strony internetowe i pozycjonowanie to tematy dla fachowców, stąd też najlepiej promocję w sieci zlecić sprawdzonej agencji.