Jakiś czas temu prosiliśmy czytelników o wypełnienie ankiet, które pomogą nam usprawnić działanie biblioteki i rozpoznać wasze potrzeby.
Przeanalizowaliśmy je i przedstawiamy kilka wniosków, które płyną z uzyskanych od was wypowiedzi.

Tradycyjne zbiory wypożyczane do domu stanowią najczęściej wybieraną usługę Biblioteki, co potwierdziło 94,5% respondentów.

Zbiory cyfrowe udostępniane za pośrednictwem serwisu Legimi zaspokajają potrzeby 24% badanych użytkowników.

56% użytkowników pozytywnie oceniło stronę internetową Biblioteki.

39% respondentów korzysta z oferty kulturalnej proponowanej przez Bibliotekę.

17% sugestii dotyczących wzbogacenia oferty bibliotek publicznych w mieście dotyczy zwiększenia liczby spotkań promujących czytelnictwo, m.in. spotkań z autorami książek.
Całość raportu do pobrania w formacie PDF:
RAPORT Z BADANIA NIEUŻYTKOWNIKÓW ORAZ SATYSFAKCJI UŻYTKOWNIKÓW WIMBP (2023)