Od poniedziałku (16 marca) do odwołania Urząd Miasta będzie nieczynny dla interesantów, natomiast nie przerywa pracy. Kontakt z urzędnikami jest możliwy przede wszystkim elektronicznie lub telefonicznie. Działa poczta elektroniczna oraz będzie odbierana poczta tradycyjna. Decyzję o reorganizacji pracy Urzędu Miasta podjął prezydent Jacek Wójcicki, aby ograniczyć ryzyko zakażenia i rozprzestrzeniania się koronawirusa.
Nieczynna będzie sala Obsługi Mieszkańców w budynku głównym UM przy ul Sikorskiego, zamknięte dla klientów będą również pozostałe budynki UM, przy ul. Myśliborskiej, ul. Łokietka, ul.Okólnej, ul. Teatralnej i ul. Jagiellończyka. Do budynków UM wpuszczani będą jedynie pracownicy.
Placówka PKO BP w budynku UM przy ul. Sikorskiego będzie nieczynna, natomiast placówka PKO BP w budynku UM przy ul. Myśliborskiej będzie czynna.
Urząd Stanu Cywilnego / urodzenia, śluby, zgony
Urząd Stanu Cywilnego od 16 marca będzie przyjmować interesantów tylko w sprawach dotyczących rejestracji aktów zgonu (osoby z kartą zgonu) oraz rejestracji noworodków urodzonych w Szpitalu w Gorzowie Wlkp. Zachęcamy do korzystania z możliwości rejestracji dzieci przez platformę EPUAP lub przez stronę obywatel.gov Apelujemy również aby w celu rejestracji aktu zgonu obecna była tylko jedna osoba, a nie całe rodziny.
Pracownicy USC są do dyspozycji mieszkańców za pośrednictwem korespondencji mailowej i tradycyjnej oraz w innych sprawach poprzez kontakt telefoniczny:
95 7355 826 (sprawy różne)
95 7355 824 (rejestracja zgonów)
95 7355 825 (rejestracja urodzenia)
mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
Klienci będą obsługiwani telefonicznie pod nr telefonów 95 7387 102 lub 95 7387 116. Zachęcamy, aby nikt go nie odwiedzał bez wyraźnej konieczności.
- Kontakt telefoniczny z Urzędem Miasta - 95 7355 500
- Kontakt mailowy - Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Wnioski w formie papierowej można składać osobiście wyłącznie do specjalnie przygotowanej na ten cel urny, która będzie ustawiona w budynku UM przy ul. Sikorskiego, tuż za głównymi drzwiami wejściowymi.
W sprawach indywidualnych prosimy o bezpośredni kontakt z konkretnym wydziałem, którego numery telefonów znajdują się na stronie internetowej:
http://www.gorzow.pl/PL/3235/8365/Jak_zalatwic_sprawe_w_UM_-_wazne_numeru__e-maile__kontakty/k/
Zespół Wydziału Promocji i Informacji