Prezydent Miasta Gorzowa Wielkopolskiego ogłosił nabór uzupełniający na jednego członka Miejskiej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych.
Niezbędne kwalifikacje kandydatów:
- wykształcenie wyższe lub średnie;
- znajomość ustawy z dnia 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi oraz ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii;
- umiejętność pracy w zespole;
- umiejętność prowadzenia rozmów z „trudnym klientem”;
- dyspozycyjność, obowiązkowość, kreatywność.
- umiejętność prowadzenia rozmów z „trudnym klientem”;
- dyspozycyjność, obowiązkowość, kreatywność.
Pożądane kwalifikacje kandydatów:
- przeszkolenie z zakresu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych;
- doświadczenie w zakresie prowadzenia działań na rzecz przeciwdziałania uzależnieniom.
- doświadczenie w zakresie prowadzenia działań na rzecz przeciwdziałania uzależnieniom.
Do głównych obowiązków członka Komisji należeć będzie:
- inicjowanie działań związanych z profilaktyką i rozwiązywaniem problemów alkoholowych;
- sprawdzanie stopnia przestrzegania przepisów ustawy o wychowaniu w trzeźwości
i przeciwdziałaniu alkoholizmowi, zwłaszcza dotyczących reklamy napojów alkoholowych oraz zakresu sprzedaży tych napojów nieletnim;
i przeciwdziałaniu alkoholizmowi, zwłaszcza dotyczących reklamy napojów alkoholowych oraz zakresu sprzedaży tych napojów nieletnim;
- podejmowanie czynności zmierzających do orzekania o zastosowaniu wobec osoby uzależnionej od alkoholu obowiązku poddania się leczeniu odwykowemu;
- kontrola przestrzegania zasad i warunków korzystania z zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych;
- współpraca z organizacjami pozarządowymi oraz instytucjami w zakresie uzależnień;
- wydawanie opinii o zgodności lokalizacji punktu sprzedaży i podawania napojów alkoholowych z uchwałami Rady Miasta w sprawie limitów punktów sprzedaży i zasad ich usytuowania.
Wszystkie zainteresowane osoby proszone są o złożenie w Urzędzie Miasta Gorzowa Wielkopolskiego (ul. Sikorskiego 3-4, Gorzów Wielkopolski) w zamkniętej kopercie, opatrzonej napisem „Wydział Spraw Społecznych - nabór do MKRPA” w terminie do 28.12.2020 r. do godz. 15.00 (decyduje data wpływu) następujących dokumentów:
- listu motywacyjnego;
- CV;
- kopii dokumentów potwierdzających wykształcenie, posiadane kwalifikacje i doświadczenie zawodowe (dyplom ukończenia wyższej uczelni, świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, ukończone kursy, szkolenia, itp.).
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i CV powinny być opatrzone podpisanym oświadczeniem kandydata:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, w zakresie związanym z naborem na członka Miejskiej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych, zgodnie z przepisami:
• Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679, z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych);
• ustawy z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2019 r. poz. 1781)”.
• ustawy z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2019 r. poz. 1781)”.
Więcej informacji
tutaj
.Wydział Spraw Społecznych
Fot. Archiwum UM