Gorzów - idealne miejsce do życia
Gorzów kontynuuje swoją kampanię promującą miasto jako doskonałe miejsce do życia. Po billboardach i plakatach nadszedł czas na filmy, które mają pokazać historie ludzi, którzy zdecydowali się tu zostać. Te krótkie opowieści mają na celu zachęcić mieszkańców do docenienia miejsca, w którym żyją.
  • Kampania „ZOSTAJĘ” w nowej odsłonie - filmy z ambasadorami

  • Różnorodność historii ambasadorów

  • Proces realizacji filmów

  • Premiera filmów i promocja w mediach

  • Perspektywa mieszkańców - klucz do sukcesu kampanii

  • Ambasadorowie kampanii „ZOSTAJĘ”

  • Promocja Gorzowa na szeroką skalę

Kampania „ZOSTAJĘ” w nowej odsłonie - filmy z ambasadorami

Kampania promująca Gorzów „ZOSTAJĘ” przechodzi do kolejnego etapu. Po billboardach i plakatach, teraz przyszedł czas na filmy. Przez najbliższe trzy tygodnie codziennie w mediach społecznościowych miasta będą publikowane krótkie filmy z udziałem ambasadorów kampanii. To 18 filmów z udziałem 20 osób, które w pełni identyfikują się z hasłem „ZOSTAJĘ”.

Różnorodność historii ambasadorów

Wśród bohaterów kampanii znajdują się osoby związane z różnymi dziedzinami życia - od muzyki, przez film i sztukę, po naukę i biznes. Każdy z nich ma swoją unikalną historię, która pokazuje, dlaczego zdecydowali się zostać w Gorzowie. Przykłady to Włoch, który zamieszkał tu po 40 latach spędzonych w Rzymie, czy Irlandczyk, który trafił do Gorzowa przypadkiem, zakochał się i został, a teraz jest ojcem dwumiesięcznego gorzowianina.

Proces realizacji filmów

Przez blisko dwa miesiące realizowano krótkie filmy z udziałem ambasadorów, w których prezentowane są ich sylwetki. Mieli oni szansę przedstawić się, opowiedzieć o swoim pochodzeniu i powodach, dla których zdecydowali się na pozostanie w Gorzowie. Za scenariusz i produkcję filmów odpowiedzialny był Piotr Adamowicz z Alchemii Obrazu.

Premiera filmów i promocja w mediach

Od 20 czerwca, przez kolejne dni tygodnia, filmy będą prezentowane w mediach społecznościowych Gorzowa (Facebook i Instagram). Prasowa premiera filmów odbyła się podczas specjalnej konferencji z udziałem ambasadorów. Była to również okazja, by lepiej poznać osoby, które zdecydowały się zostać w Gorzowie i są z tego powodu szczęśliwe.

Perspektywa mieszkańców - klucz do sukcesu kampanii

Najważniejszym elementem kampanii „ZOSTAJĘ” są ludzie i ich perspektywa na Gorzów jako doskonałe miejsce do życia. Marta Liberkowska, dyrektor Wydziału Promocji i Informacji UM, podkreśla: „Nasi ambasadorowie już to zrobili, zobaczyli Gorzów, doskonale się w nim odnaleźli, a teraz swoim entuzjazmem chcą się podzielić z innymi.”

Ambasadorowie kampanii „ZOSTAJĘ”

Wśród ambasadorów kampanii znajdują się:

  • Giorgio Ancinelli - globtroter z Rzymu;
  • Bartosz Bandura - aktor z Drezdenka;
  • Daria Baran - muzyk z Obornik Wielkopolskich;
  • Bartosz Baran - muzyk ze Szczecina;
  • Agnieszka Buczma - podróżniczka z Gorzowa;
  • David Clune - artysta muzyk z Irlandii;
  • Belete Abebe Gebreselassie - lektor języka angielskiego z Etiopii;
  • dr Piotr Grochowski - wykładowca z Kwidzyna;
  • Krzysztof Jankowski - pracownik naukowy z Suwałk;
  • Iga Kalbarczyk - socjolożka z Warszawy;
  • Łukasz Karnacz - artysta z Gorzowa;
  • Krzysztof Korsak - mówca z Gorzowa;
  • Łukasz Kulczyński - urzędnik z Częstochowy;
  • Dorota Lasota - promotorka zdrowego stylu życia z Łodzi;
  • Karolina Lasota - inicjatorka projektu „ZDROWO I NA SPORTOWO” z Łodzi;
  • Monika Makowska-Wiącek - artystka z Gorzowa;
  • Dominika Muniak - reżyserka filmów z Gorzowa;
  • Klaudiusz Pohl - artysta z Ostrzeszowa;
  • Zuzanna Stasiak - trenerka z Gorzowa;
  • Agnieszka Szot - koszykarka z Gorzowa;
  • Julia Turczyńska - lekarz weterynarii z Gorzowa;
  • Piotr Wiśniewski - pedagog z Gorzowa;

Promocja Gorzowa na szeroką skalę

Filmy z kampanii „ZOSTAJĘ” będą prezentowane nie tylko w mediach społecznościowych, ale również przed koncertami na scenie „Dobry wieczór Gorzów”. Przez cały lipiec niektóre z nich będzie można obejrzeć na antenie telewizji ogólnopolskich TVN, TVN24, TTV i Eurosport. To część pakietu promocyjnego dla miasta jako organizatora Speedway Grand Prix na żużlu.

Gorzów to miasto pełne możliwości, a kampania „ZOSTAJĘ” ma na celu pokazanie jego potencjału poprzez historie ludzi, którzy zdecydowali się tu zamieszkać i realizować swoje pasje.


Opierając się na: Urząd Miasta Gorzowa Wielkopolskiego