Od 1 września nowa spółka - Inneko SPZ rozpocznie administrowanie cmentarzem. To już kolejny in-house, dzięki któremu grupa kapitałowa Inneko, realizuje zadania ważne i potrzebne miastu i mieszkańcom.
Biuro administracji zmieni swoją lokalizację i znajdować się będzie na terenie cmentarza przy ul. Żwirowej 5 w budynku przylegającym do miejskiej kaplicy. To właśnie tam od września należy się udać, by załatwić sprawy związane m.in. z pochówkiem.
Godziny pracy biura cmentarza: 
- w poniedziałki oraz od środy do soboty w godz. 7-15, a we wtorki od godz. 7-16.30.
Cmentarz dla odwiedzających otwarty jest codziennie:
- w okresie od 1 kwietnia do 31 października w godz. 7:00 – 21:00,
- w okresie od 1 do 2 listopada całą dobę,
- w okresie od 3 listopada do 31 marca w godz. 7:00 – 19:00.
Z nowym administratorem od 1 września można się kontaktować pod numerem telefonu +48 609 222 343, adres
e-m
ail
. Zmienia się również numer konta bankowego, na które należy uiszczać opłaty za użytkowanie cmentarza. Nowy numer konta: 07 1050 1911 1000 0090 8042 7371.W Polsce znaczna większość cmentarzy jest już zarządzana przez zakłady budżetowe, czy spółki miejskie komunalne, bardzo rzadko są to spółki prywatne.
- Do prawidłowego przeprowadzenia postępowania w ramach procedury in-house oraz prowadzenia dalej powierzonych zadań, po przeanalizowaniu możliwych rozwiązań, zdecydowaliśmy o powołaniu nowej spółki – tłumaczy Artur Czyżewski, prezes spółki Inneko – dzięki temu zyskujemy transparentność działań i większą efektywność – dodaje. Prezesem nowej spółki jest Piotr Nowak zaś dyrektorem Karolina Rzepecka.
Wydział Gospodarki Komunalnej i Transportu Publicznego
Inneko SPZ
Fot. Bartłomiej Nowosielski