Wydział Spraw Społecznych Urzędu Miasta przypomina, że 30 czerwca br. mija termin na składanie wniosków o przydział mieszkania komunalnego.
 
Formularz wniosku o zawarcie umowy najmu lokalu komunalnego można pobrać ze strony internetowej http://www.gorzow.pl/PL/3097/Przydzial_mieszkan/, a w wersji papierowej są dostępne na parterze budynku Urzędu Miasta przy ul. Teatralnej 26 (wejście od strony podwórka) i w budynku Urzędu Miasta przy ul. Sikorskiego 3-4 (przy wejściu głównym do Urzędu).
 
Wnioski w formie papierowej (w zamkniętej kopercie), należy składać w specjalnie przygotowanej urnie, ustawionej tuż za drzwiami głównego wejścia do Urzędu lub przesłać za pośrednictwem operatora pocztowego.
 
W przypadku osób, które posiadają zameldowanie na pobyt stały na terenie Gorzowa Wielkopolskiego lub osób, które nie posiadają zameldowania, a ich ostatni adres zameldowania na pobyt stały znajdował się na terenie naszego miasta, nie jest wymagane potwierdzenie/zaświadczenie z Ewidencji Ludności – Wydziału Spraw Obywatelskich.
 
W przypadku złożenia niekompletnego wniosku, wnioskodawcy zostaną wezwani do uzupełnienia brakujących dokumentów, po zniesieniu ograniczeń dotyczących obsługi klienta.
 
Mirosława Szulc
Fot. Archiwum UM

Elementy dodatkowe powiązane z tą informacją