Co może pomóc w analizie słów kluczowych?

Wiele pomocnych i skutecznych narzędzi pokaże Ci miesięczną ilość wyszukiwania różnych słów kluczowych. Im wyższa liczba, tym większego ruchu możesz się spodziewać.

Jednak nie zawsze jest to takie proste. Niektóre słowa kluczowe są bardzo konkurencyjne, z dobrze znanymi stronami internetowymi, które już zajmują czołowe miejsca. Jeśli jesteś małą firmą, to trudno jest je wyprzedzić, zwłaszcza jeśli są to bardzo autorytatywne strony internetowe i firmy z dużo większym budżetem niż Ty. Dlatego tak ważne jest, aby sprawdzić trudność słów kluczowych (również pokazanych w większości narzędzi SEO). Ta informacja wskazuje, jak łatwo byłoby uplasować się w rankingu dla danego słowa. Chcesz odkryć wystarczającą ilość terminów, które są możliwe dla Twojej firmy do rankingu - trudność około 50% lub niższa jest zwykle dobrym wyborem.

Zweryfikuj intencje

Intencje są używane do opisania celu wyszukiwania online. Musisz zrozumieć intencję użytkownika, aby upewnić się, że Twoje treści mogą aktywnie pomóc w spełnieniu jego potrzeb. Sprawdź najlepsze pozycjonowanie Bydgoszcz

Na przykład, jeśli osoba szukała "jak naprawić oponę", możemy założyć, że chce to zrobić sama i potrzebuje pomocy w wykonaniu tego zadania. Firma zajmująca się mechaniką samochodową może nadal chcieć ustosunkować się do tego tematu i przedstawić się jako ekspert w dziedzinie.

Podczas gdy użytkownik może nie przyjść do Twojej firmy po usługę, nadal można budować relacje, oferując wartościowe treści, takie jak "jak zrobić to samemu", a jeśli zdecydują się uzyskać wsparcie w przyszłości, Twoja firma będzie (miejmy nadzieję) tą, do której zwrócą się w pierwszej kolejności, ponieważ byłeś pomocny. Jest to przydatne działanie do budowania relacji na bardzo wczesnym etapie, które mają potencjał do konwersji w późniejszym czasie.