Firma Napolli, nowy inwestor w naszym mieście, który na poprzemysłowym terenie u zbiegu ulic: Pomorskiej i Chemicznej zamierza wybudować centrum handlowe o nazwie N-Park, otrzymał w środę pozwolenie na budowę.
- To jedna z form rewitalizacji naszego miasta; jestem przekonany, że mieszkańcom przypadnie do gustu – powiedział prezydent Jacek Wójcicki, wręczając pozwolenie prezesowi spółki Sławomirowi Zawadzkiemu.
Centrum powstanie w pobliżu gęstej zabudowy mieszkaniowej. W strefie jego bezpośredniego oddziaływania, obejmującej czas dojazdu do pięciu minut, mieszka ok. 22,6 tys. osób. - Dewizą N-Parków są wygodne zakupy blisko domu klienta – poinformował prezes Zawadzki.
Budowa rozpocznie się w pierwszym kwartale przyszłego roku i potrwa 12 miesięcy.
Projektowana powierzchnia najmu N-Parku to ok. sześć tysięcy mkw. Znaleźć się tu mają m.in. popularny market spożywczy, znana drogeria, sklep elektroniczny, sportowy, z modą rodzinną i akcesoriami, z wyposażeniem wnętrz, księgarnia, usługi i gastronomia.
N-Park w Gorzowie będzie składać się z trzech budynków, w których zaplanowanych jest łącznie ok. 13 lokali handlowych. Posiadać będzie parking naziemny na ok. 180 samochodów.
N-Parki firmy Napollo działają już m.in. w Warszawie, w aglomeracji warszawskiej i we Wrocławiu. Kolejne otwarcia przewidziane są we Wrocławiu i jego okolicach.
Napollo jest deweloperem i inwestorem na rynku nieruchomości handlowych i mieszkaniowych. To polska firma prowadząca działalność od 2007 r. Firma zarządza całym procesem inwestycyjnym, od pozyskania gruntu poprzez nadzór nad realizacją inwestycji, jej komercjalizacją, po zarządzanie gotowymi obiektami.
Prowadzi działalność inwestycyjną w całym kraju. Jest właścicielem Galerii Renova w Warszawie, Galerii Grodovej w Grodzisku Mazowieckim oraz Galerii Piastovej w Gnieźnie. Firma rozwija koncepcję obiektów handlowych typu convenience, czyli wygodnych zakupów blisko domu, w centrach miast do 100 tys. mieszkańców i dużych osiedli mieszkaniowych aglomeracji.
Napollo jest członkiem Polskiej Rady Centrów Handlowych oraz Polskiego Związku Firm Deweloperskich. W ramach przyjętej strategii firma realizuje obiekty handlowe o powierzchni najmu do 15 tys. mkw. oraz inwestycje mieszkaniowe powyżej 3 500 mkw. powierzchni użytkowej.
Dariusz Wieczorek
Wydział Promocji i Informacji
Fot. Łukasz Kulczyński

Elementy dodatkowe powiązane z tą informacją