Od poniedziałku (11 maja) w Urzędzie Miasta przy ulicy Sikorskiego będzie można załatwić, oprócz spraw związanych z dowodami osobistymi, także związane z meldunkiem oraz ewidencją działalności gospodarczej.
 
Od wtorku (12 maja) interesantów rozpoczną przyjmować urzędnicy pięciu wydziałów magistratu; Dróg, Urbanistyki i Architektury, Ochrony Środowiska i Rolnictwa, Geodezji i Katastru oraz Gospodarki Nieruchomościami i Majątku. Przyjmowane będą tylko osoby, które wcześniej ustalą, telefonicznie lub mailowo, termin wizyty.
 
Wydział Komunikacji przy ulicy Myśliborskiej uruchomi od poniedziałku wszystkie swoje stanowiska do obsługi klientów.
 
Obsługa mieszkańców odbywa się od poniedziałku do piątku, od godziny ósmej do 14.00 (we wtorki do 16.00).
 
W naszych obiektach do dyspozycji nadal są skrzynki do składania korespondencji, dokumentów, pism, a także paczkomaty In Post. Pamiętając o ciągle istniejącym stanie epidemii zachęcamy – o ile to możliwe - do załatwiania spraw bez wychodzenia z domu.
 
Dariusz Wieczorek
Wydział Promocji i Informacji
 
Fot. Bartłomiej Nowosielski

Elementy dodatkowe powiązane z tą informacją