Dokumenty od mieszkańców nadal przyjmowane są do urn podawczych w budynkach urzędu przy ul. Sikorskiego i Myśliborskiej, kancelaria nie prowadzi jeszcze bezpośredniej obsługi klienta.
By załatwić sprawy w wydziałach: Dróg, Ochrony Środowiska i Rolnictwa, Urbanistyki i Architektury, Gospodarki Komunalnej i Transportu Publicznego, Spraw Społecznych, Gospodarki Nieruchomościami i Majątku oraz Geodezji i Katastru, należy umówić się na spotkanie telefonicznie lub zgłosić swoje przybycie w portierni urzędu. Pozostałe wydziały UM pracują normalnie, choć w każdym przypadku zalecany jest wcześniejszy kontakt telefoniczny, co pomoże usprawnić załatwienie sprawy.
Kontakt telefoniczny z Urzędem Miasta - 95 7355 500
Kontakt mailowy - Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
TU KONIECZNY KONTAKT TELEFONICZNY
Wydział Gospodarki Nieruchomościami i Majątku
Obsługa interesantów odbywa się w pok. 104 (na parterze budynku przy ul. Sikorskiego), po wcześniejszym umówieniu terminu.
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
telefon ogólny: 95 7355 605
- sprzedaż mieszkań: 95 7355 595
- sprzedaż gruntów i działek budowlanych: 95 7355 579
- najem lokali użytkowych: 95 7355 532
- dzierżawa gruntów: 95 7355 675
- przekształcenie użytkowania wieczystego w prawo własności: 95 7355 671
Wydział Geodezji i Katastru
Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej
Gorzów ul. Kazimierza Jagiellończyka 10
1. Udostępnianie map, wnioski i uzgadnianie dokumentacji projektowej:
a) osobiście w Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej ul. Kazimierza Jagiellończyka 10 - pokój 122, Uzyskanie informacji: nr tel. 95 7355954, 95 7355953
b) on-line poprzez geoportal na stronie http://geoportal.wms.gorzow.pl/
panel „Udostępnianie materiałów zasobu i wnioski ZUD”.
2. Obsługa geodetów bezpośrednio w Ośrodku – pokój 122.
Urząd Miasta ul. Sikorskiego
1.Udostępnienie danych ewidencji gruntów i budynków (wypisy i wyrysy).
a) osobiście sprawy będą załatwiane w pok. 104 budynku przy ul. Sikorskiego 3-4 (przy sali obsługi klientów) po zgłoszeniu przybycia w portierni.
Uzyskanie informacji nr tel. 95 7355633
b) on-line poprzez geoportal na stronie http://geoportal.wms.gorzow.pl/
2. Załatwianie spraw z zakresu:
- podziały i rozgraniczanie nieruchomości,
- wyłączaniem gruntów z produkcji rolniczej,
- oznaczanie budynków numerami porządkowymi.
Osobiście sprawy będą załatwiane w pok. 104 budynku przy ul. Sikorskiego 3-4 (przy sali obsługi klientów) po zgłoszeniu przybycia w portierni. Informacja: nr tel. 95 7355572, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Wydział Spraw Społecznych:
- karta mieszkańca
- karta seniora
- karta dużej rodziny
tel: 95 7355 756
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Wydział Dróg:
tel: 95 7355 984
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Dodatkowo:
- sprawy zajęć pasa drogowego tel: 95 7355 814,
-sprawy utrzymania dróg tel: 95 7355 713 i 716,
sprawy inżynierii ruchu drogowego tel: 95 7355 842.
Wydział Gospodarki Komunalnej i Transportu Publicznego
Tel: 95 7355 763, 95 7355 711,
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- transport publiczny (w tym windykacja opłat mandatowych)
- zieleń miejska
- czystość terenów publicznych
- administracja cmentarzem
Wydział Ochrony Środowiska i Rolnictwa
tel: 95 73 55 812
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Wydział Urbanistyki i Architektury
tel: 95 7355 658
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
POZOSTAŁE WYDZIAŁU UM – BEZ KONIECZNOŚCI KONTAKTU TELFONICZNEGO
Urząd Stanu Cywilnego
ul. Kazimierza Wielkiego 1
tel. 95 7355 826, 95 7355 824
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Urząd Stanu Cywilnego do odwołania zawiesił obsługę cudzoziemców oraz rejestrację
czynności dokonanych poza granicami RP ( wpisywanie w rejestry USC zagranicznych Urodzeń/małżeństw/rozwodów).
Wydział Kultury
tel. 95 7355 841, 95 7355 746
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- dotacje dla organizacji pozarządowych w zakresie kultury
- stypendia kulturalne
Wydział Kultury, z uwagi na specyfikę zadań i potrzebę konsultowania obsługiwanych zagadnień i zadań z reprezentantami środowisk i instytucji kultury, zaleca wcześniejsze umówienie się na wizytę za pośrednictwem telefonu, czy też poczty elektronicznej. Ta forma zapewni komfort przede wszystkim klientom, jak i pracownikom.
Wydział Komunikacji:
tel. 95 7355 720 (sekretariat), 95 7355 724/818 (rejestracja pojazdów), 95 7355 725 (prawa jazdy),
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Klienci w Wydziale Komunikacji obsługiwani są tylko przy ulicy Myśliborskiej, a oczekiwanie w kolejce odbywa się przed wejściem głównym do budynku. Mieszkańcy są wpuszczani przez pracownika ochrony, który informuje do jakiego stanowiska ma się zgłosić klient. Nie są pobierane bilety i nie ma konieczności umawiania wizyty telefonicznie.
Wydział Spraw Obywatelskich
- dowody osobiste (wniosek o wydanie dowodu, zgłoszenie zagubienie, odbiór dowodu)
- ewidencja ludności (meldunki, wymeldowanie, rejestr nr PESEL)
tel: 95 7355 569 (ewidencja ludności), 95 7355 573 (dowody osobiste)
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Wydział Obsługi Inwestora i Biznesu:
- działalność gospodarcza (otwarcie, zawieszenie, zamkniecie)
- koncesje na alkohol
tel: 95 73 55 557
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Wydział Podatków i Opłat:
- podatek od nieruchomości od osób fizycznych
- użytkowanie wieczyste
telefon: 95 7355 741, 95 7355 925
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Klienci obsługiwani są na parterze budynku przy ul. Sikorskiego.
Wydział Edukacji
tel: 95 7355 750, 95 7355 777
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Wydział Sportu
tel. 95 7355 839, 95 7355 628
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Wydział ZIT i Programowania Strategicznego
tel: 95 7355 843.
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Biuro Nadzoru Właścicielskiego
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- współpraca z miejskimi spółkami
Wydział Inwestycji
tel. 95 7355 790, 95 7355 979, 95 7355 795
e-mail:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Biuro Miejskiego Rzecznika Konsumentów
tel: 95 7355747, 95 7355 960
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
• udzielanie porad prawnych w sprawach konsumenckich
Klienci zobowiązani są uprzedzić telefoczninie o swojej obecności. Pracownicy biura obsługują mieszkańców od drzwi wejściowych, a po zakończonej wizycie doprowadzają z powrotem.
Obecnie odbieramy petentów po uprzednim powiadomieniu tel. przy drzwiach głównych i odprowadzamy z powrotem.
Biuro Egzekucji Administracyjnej
tel: 95 7355 681
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
• prowadzenie egzekucji administracyjnej należności pieniężnych Miasta
Wydział Zarządzania Systemami Informatycznymi
obsługa informatyczna jednostek oświatowych
tel. 95 7355 915
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Wydział Audytu Wewnętrznego, Kontroli i Analiz
tel: 95 7355 862
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Wydział Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego Pion Ochrony Informacji Niejawnych Inspektor Ochrony Danych
tel: 95 7355 652, 95 7355 556
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Wydział Promocji i Informacji
tel. 95 7355 785
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Biuro Konsultacji Społecznych i Rewitalizacji
tel: 95 7355 789
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Straż miejska
Z uwagi na polecenie Wojewody Lubuskiego z dnia 31 marca 2020 r. dotyczące delegowania funkcjonariuszy Straży Miejskiej do pełnienia wspólnych służb z Policją w zakresie zapobiegania rozprzestrzeniania się choroby zakaźnej Covid – 19 oraz faktycznego delegowania wszystkich strażników do służby w Komendzie Miejskiej Policji w Gorzowie Wlkp., wszelkie interwencje, należy zgłaszać na nr alarmowy 112.
• zapewnienie ochrony spokoju i porządku w miejscach publicznych, czuwanie nad porządkiem i kontrolowanie ruchu drogowego – w zakresie określonym w przepisach o ruchu drogowym;
• współdziałanie z właściwymi podmiotami w zakresie ratowania życia i zdrowia obywateli, pomocy w usuwaniu awarii technicznych i skutków klęsk żywiołowych oraz innych miejscowych zagrożeń;
• zabezpieczenie miejsca przestępstwa, katastrofy lub innego podobnego zdarzenia albo miejsc zagrożonych takim zdarzeniem przed dostępem osób postronnych;
• zapewnienie ochrony obiektów komunalnych i urządzeń użyteczności publicznej;
Wydział Promocji i Informacji
Fot. Bartłomiej Nowosielski