Minęły dwa lata od uruchomienia Gorzowskiej Karty Mieszkańca. Aby zachować ciągłość w korzystaniu z ulg i zniżek, jakie daje ten dokument, należy złożyć wniosek o przedłużenie ważności Karty.
Termin ważności Karty jest wydrukowany na rewersie – miesiąc jest oznaczony liczbą rzymską. Karta jest ważna do końca miesiąca oznaczonego na rewersie. W celu przedłużenia należy udać się do Urzędu w miesiącu, w którym jej termin dobiega końca.
Gorzowską Kartę Mieszkańca posiada 18 626 osób, a Kartę Seniora 15 305.
Posiadacze karty mogą korzystać z szeregu zniżek, wszystkie są wymienione w katalogu umieszczonym na stronie Miasta w zakładce Karta Mieszkańca.
Do otrzymania Karty uprawnione są osoby, które rozliczają podatek dochodowy lub rolny w gorzowskim Urzędzie Skarbowym, ze wskazaniem Gorzowa Wielkopolskiego jako miejsca swego zamieszkania, a także ich dzieci (do ukończenia przez nie 18 roku życia, a kontynuujące naukę - do ukończenia 25 roku życia) oraz dzieci przebywające w placówkach opiekuńczo-wychowawczych.
Jak uzyskać Kartę?
Po wejściu do urzędu w biletomacie pobieramy numerek do stanowiska, gdzie obsługiwany jest program „Gorzowska Karta Mieszkańca”.
Wystarczy na miejscu wypełnić wniosek i złożyć go w Urzędzie Miasta Gorzowa Wlkp. przy ul. Sikorskiego 3-4 (Sala Obsługi Klienta).
Druki wniosków można pobrać bezpośrednio w Urzędzie lub za pośrednictwem strony internetowej www.gorzow.pl w zakładce Sprawy Społeczne / Gorzowska Karta Mieszkańca.
Dariusz Wieczorek
Wydział Promocji i Informacji
Fot. Archiwum UM

Elementy dodatkowe powiązane z tą informacją