W związku z aktualną sytuacją pandemiczną, w trosce o bezpieczeństwo klientów i urzędników, prezydent miasta wprowadził zmiany dotyczące trybu pracy Urzędu Miasta.
Liczba osób przebywająca w jednym czasie w sali obsługi klienta w budynku przy ul. Sikorskiego będzie ograniczona do minimum. Ochrona zadba, by do budynku nie wchodziło zbyt wiele osób jednocześnie.
Godziny pracy Urzędu Miasta nie zmieniają się, ale trzeba się przygotować na dłuższe oczekiwanie na załatwienie swojej sprawy.
Przed budynkiem przy ul. Myśliborskiej zostanie ustawiony specjalny namiot dla osób oczekujących na wejście do Wydziału Komunikacji, bo i tam zmniejszy się liczba klientów, których będzie można jednocześnie obsłużyć.
Nie zmieniają się godziny pracy UM. Urząd obsługuje klientów od godz. 8.00 do 15.30 w poniedziałki, środy i czwartki. We wtorki od 8.00 do 16.30, a w piątki do 14.30.
Wszystkie osoby przychodzące do Urzędu muszą posiadać środki ochrony, osłaniające nos i usta. Po wejściu obowiązuje dezynfekcja rąk. Klienci są wpuszczani do budynków przez pracowników ochrony, pojedynczo, w zależności od dostępności stanowiska, na którym możliwe jest załatwienie danej sprawy. Przy stanowisku może przebywać tylko jedna osoba.
By załatwić sprawę w wydziałach: Dróg, Ochrony Środowiska i Rolnictwa, Urbanistyki i Architektury, Gospodarki Komunalnej i Transportu Publicznego, Spraw Społecznych, Gospodarki Nieruchomościami i Majątku oraz Geodezji i Katastru, należy umówić się na spotkanie - telefonicznie lub zgłosić swoje przybycie w portierni urzędu.
Pozostałe wydziały UM pracują normalnie, choć w każdym przypadku zalecany jest wcześniejszy kontakt telefoniczny, co pomoże usprawnić załatwienie sprawy.
Kontakt telefoniczny z Urzędem Miasta - 95 7355 500
Kontakt mailowy -
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Marta Liberkowska
Wydział Promocji i Informacji
Fot. Archiwum UM