Biblioteka Główna oraz filie WiMBP zamknięte
W związku z decyzją Rządowego Zespołu Zarządzania Kryzysowego dotyczącego działalności instytucji kultury w trakcie pandemii, Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna im. Z. Herberta w Gorzowie Wielkopolskim zostaje tymczasowo zamknięta od 7 do 29 listopada br.
W związku z powyższym:
- wstrzymane są wypożyczenia oraz zwroty materiałów bibliotecznych bezpośrednio w filiach i agendach,
- nie nalicza się opłat za przetrzymanie wypożyczonych materiałów w czasie zamknięcia Biblioteki,
- wszystkie dokumenty, których termin zwrotu przypadał na czas zamknięcia Biblioteki, zostają automatycznie prolongowane aż do czasu jej ponownego otwarcia dla czytelników,
- informacje dotyczące zbiorów regionalnych będą udzielane telefonicznie lub przesyłane w formie skanów na indywidualne zamówienie pod nr tel. 95 727 70 71 lub mailowo: @..
O ewentualnych zmianach w funkcjonowaniu Biblioteki będziemy informować na bieżąco w naszym serwisie internetowym i mediach społecznościowych.
Zachęcamy do odwiedzania naszych kanałów informacyjnych YouTube i FB, na których można znaleźć zapisy wydarzeń i spotkań.
W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy do Informatorium. Telefon: 95 727 80 40; 95 727 80 44, mail: @..