Miasto Gorzów otrzymało nagrodę Grand Prix w prestiżowym konkursie KRYSZTAŁY PR-u w kategorii najlepsza kreatywna kampania promocyjna. To wyróżnienie za działania w ramach kampanii GORZÓW #Stąd Jestem. Jury doceniło unikatowe w skali kraju działanie promocyjne, polegające na wykorzystaniu potencjału znanych i lubianych mieszkańców do promocji i komunikacji Gorzowa w Polsce i na świecie.
 
 
Wydział Promocji i Informacji - pomysłodawca i odpowiedzialny za realizację kampanii zbudował narrację o mieście na głównych jej założeniach, tj. kreowaniu Gorzowa, jako miejsca, gdzie żyją, pracują i tworzą wyjątkowi ludzie - pełni pasji,  wrażliwi i szczęśliwi. To ambasadorowie kampanii, znani gorzowianie, którzy  z satysfakcją realizują się zawodowo oraz twórczo i wciąż są związani z miastem, chętnie do niego powracają.
 
 
Od początku 2018 roku do dziś kształtowanie wizerunku miasta tworzone jest w oparciu o główne założenia kampanii.  - Miasto zasługuje na działania, które wyróżnią gorzowian na tle mieszkańców innych miast. Taka idea przyświecała nam od początku, gdy zrodził się pomysł kampanii. Podstawą komunikacji kampanii jest hasło - GORZÓW #Stąd Jestem, które pozwala utożsamiać się z nią niemal każdemu mieszkańcowi. Ta nagroda to powód do ogromnej radości i nie mniejszej satysfakcji, ale przede wszystkim potwierdzenie słuszności podjętych działań - powiedziała Marta Liberkowska, dyrektor Wydziału Promocji i Informacji.  - Dziękuję wszystkim osobom zaangażowanym aktywnie w prowadzenie kampanii. Bez udziału ambasadorów oraz osób, które wspierały nasze działania i kibicowały nam od początku nie udałoby się przeprowadzić wielu akcji w ramach GORZÓW #Stąd Jestem - podkreśliła Liberkowska.
 
 
Nagrody w konkursie Kryształy PR-u przyznawane były w kilku kategoriach: najlepszy film promocyjny, najlepszy wizerunek w mediach społecznościowych, najlepsza kreatywna kampania promocyjna, najlepszy event społeczny, najlepsza gazeta miejska/biuletyn, najlepsza kampania promocyjno-informacyjna spółki samorządowej. Jury wybierało w tym roku z ponad 200 zgłoszeń.
 
Zgłoszenia oceniała kapituła w składzie: przewodniczący prof. Sławomir Smyczek oraz członkowie: Sebastian Chachołek, Andrzej Malinowski, Anna Adamus-Matuszyńska ,Marek Lipczyk, Marek Skała, Marek Szeles. – Konkurs to niepowtarzalna okazja, by wyróżnić te inicjatywy, na których inni mogą się wzorować – mówi Sebastian Chachołek, prezes Grupy PRC Holding, organizującej konkurs.
 
Grand Prix w kategorii najlepsza kreatywna kampanii promocyjna, Gorzów otrzymał wspólnie z Miastem Częstochowa. Wyróżnienia w tej kategorii powędrowały do Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu, Urzędu Miasta Rumi oraz do Katowickich Wodociągów i Urzędu Miasta Katowice. Ogłoszenie wyników konkursu „Kryształy PR-u” nastąpiło 1 października br. podczas uroczystej Gali organizowanej w trakcie XV Konferencji PR w Samorządzie i Administracji Państwowej.
 
PR w Samorządzie i Administracji Państwowej to najstarsza konferencja w Polsce z obszaru public relations dedykowana przedstawicielom jednostek terytorialnych i samorządowych. Odbywa się ona nieprzerwanie od 2004 r. Przez kilkanaście edycji wzięło w niej udział kilka tysięcy uczestników – prezydentów, burmistrzów, wójtów, rzeczników prasowych i osób odpowiedzialnych za promocję i marketing w samorządzie i administracji publicznej. Każdego roku uznani eksperci podejmują tematykę aktualnych trendów w obszarze PR.
 
Laureaci Grand Prix Kryształów PR-u otrzymali statuetkę zaprojektowaną i wykonaną przez Artura Szołdrę.
 
 
 
 
 
 
 
Fot. Łukasz Kulczyński

Elementy dodatkowe powiązane z tą informacją